Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2012


Zarządzenie Rektora PWSIiP w Łomży nr 9/12 w spr.: powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia oraz Instytutowych Komisji ds. Jakości Kształcenia na pos

Zarządzenie nr  9/12
Rektora  Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w  Łomży

z dnia 31 stycznia 2012 r.

w sprawie: powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia oraz Instytutowych Komisji ds. Jakości Kształcenia na poszczególnych kierunkach w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży.

Na podstawie § 39 Statutu PWSIiP w zw. z § 6 oraz  §7  Uchwały Nr 115/2011r. Senatu PWSIiP z dnia 15.12.2011r., zarządzam, co następuje:

§ 1
1. W związku z wprowadzeniem w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości
w Łomży Uczelnianego Systemu Zarządzania Jakością Kształcenia powołuję Uczelnianą Radę ds. Jakości Kształcenia (URJK) w składzie:
1) dr  Krystyna Leszczewska – Przewodniczący Senackiej Komisji ds. Kształcenia
2) dr  hab. Joanna Salachna – Przewodniczący IKJK kierunku Administracja
3) dr Grażyna Michalczuk – Przewodniczący IKJK kierunku Zarządzanie
4) dr n. med. Krystyna Wróblewska – Przewodniczący IKJK kierunku Pielęgniarstwo
5) dr n. med. Beata Kowalewska – Przewodniczący IKJK kierunku Kosmetologia
6) dr Ryszard Szczebiot – Przewodniczący IKJK kierunku Automatyka i Robotyka
7) dr Eugenia Busłowska – Przewodniczący IKJK kierunku Informatyka
8) dr Tomasz Niźnikowski – Przewodniczący IKJK kierunku Wychowanie Fizyczne
9) dr inż. Roman Niesteruk – Przewodniczący IKJK kierunku Technologii Żywności i Gastronomii
10) dr hab. Tadeusz Popławski – Przewodniczący IKJK kierunku Praca Socjalna
11) dr Ewa Konopka – Przewodniczący IKJK kierunku Filologia Angielska
12) mgr Aleksandra Bochińska – Kierownik Działu Kształcenia
13) mgr inż. Leszek Laskowski – Kierownik Działu Systemów Komputerowych
14) mgr Lilianna Rywacka – Kierownik Działu Współpracy z Zagranicą
15) Sebastian Chrzanowski – przedstawiciel studentów

2. Na Przewodniczącego Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia powołuje Panią dr Dorotę Nowak - Pełnomocnika Rektora ds. zarządzania jakością kształcenia.

§ 2
W celu realizacji zadań Uczelnianego Systemu Zarządzania Jakością Kształcenia na szczeblu Instytutów powołuję Instytutowe Komisje ds. Jakości Kształcenia  (IKJK) na poszczególnych kierunkach w następujących składach:

1. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na kierunku Administracja:
1) dr hab. Joanna Salachna, prof. PWSIiP – Przewodniczący
2) prof. dr hab. Andrzej Zawiślak
3) dr Agnieszka Baran
4) dr Tomasz Machelski
5) dr Dariusz Perło
6) dr Alina Szepelska
7) dr Cezary Waldziński
8) mgr Mariusz Chrzanowski
9) mgr Magdalena Taraszkiewicz
10) mgr Natalia Cholewicka – pracownik Działu Spraw Studenckich
11) Sebastian Chrzanowski – przedstawiciel studentów

2. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na kierunku Zarządzanie:
1) dr Grażyna Michalczuk- Przewodniczący
2) dr hab. Jerzy Grabowiecki, prof. PWSIiP
3) dr Krystyna Kubik, prof. PWSIiP
4) dr Anna Grabska
5) dr Magdalena Klimczuk-Kochańska
6) dr Marek Kruk
7) dr Jarosław Poteraj
8) mgr Sylwia Skrodzka – pracownik Działu Spraw Studenckich
9) Milena Sokołowska – przedstawiciel studentów

3. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Pielęgniarstwo:
1) dr n. med. Krystyna Wróblewska – Przewodniczący
2) dr n. med. Romuald Krynicki
3) dr n. med. Ryszard Wagner
4) dr n. med. Tadeusz Oleszczuk
5) dr n. med. Iwona Ostaszewska –Puchalska
6) mgr Joanna Chilińska
7) mgr Joanna Krawczyk-Deptuła – pracownik Działu Spraw Studenckich
8) Kinga Włosińska – przedstawiciel studentów

4. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Kosmetologia:
1) dr n. med. Beata Kowalewska – Przewodniczący
2) dr hab. Wojciech Piasecki
3) dr n. med. Sylwia Chojnowska
4) dr n. med. Hanna Rolka
5) mgr Iwona Kuźmicz
6)  dr n. med. Marek Niczyporuk
7) mgr Edyta Jackowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
8) Aneta Jaskólska – przedstawiciel studentów

5. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Automatyka  i Robotyka:
1) dr inż. Ryszard Szczebiot – Przewodniczący
2) dr hab. Barbara Siemiątkowska
3) dr hab. inż. Marek Gawrysiak
4) dr inż. Tomasz Kuźmierowski
5) dr hab. inż. Wojciech Korneta
6) mgr Małgorzata Chojnowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Mariusz Wachowski – przedstawiciel studentów

6. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Informatyka:
1) dr inż. Eugenia Busłowska – Przewodniczący
2) dr Dariusz Surowik
3) dr Piotr Trończyk
4) dr inż. Ireneusz Mrozek
5) dr inż. Andrzej Sawicki
6) mgr Małgorzata Chojnowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Marcin Sadziński – przedstawiciel studentów

7. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Wychowanie Fizyczne:
1) dr Tomasz Niźnikowski – Przewodniczący
2) mgr Jerzy Miller
3) dr Krzysztof Piech
4) dr Maria Turosz
5) dr Barbara Długołęcka
6) mgr Monika Jastrzębska – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Ewelina Konopka – przedstawiciel studentów

8. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Technologii Żywności i Żywienia Człowieka:
1) dr inż. Roman Niesteruk – Przewodniczący
2) prof. dr hab. Tadeusz Haber
3) dr inż. Jan Kłobukowski
4) dr inż. Jolanta Sienkiewicz
5) dr inż. Renata Świsłocka
6) mgr Edyta Jackowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Anna Turek – przedstawiciel studentów

9. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Praca Socjalna:
1) dr hab. Tadeusz Popławski – Przewodniczący
2) dr hab. Joanna Moczydłowska
3) dr  Krzysztof Sychowicz
4) dr  Sylwia Jaskuła
5) dr  Agnieszka Muzyk
6) mgr Monika Jastrzębska – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Anna Dąbrowska – przedstawiciel studentów

10. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Filologia Angielska:
1) dr  Ewa Konopka – Przewodniczący
2) dr hab. Jerzy Sobieraj
3) dr  Natalia Malenko
4) dr  Aneta Wiktorzak
5) mgr Barbara Adamiak
6) mgr Sylwia Skrodzka – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Monika Arciszewska – przedstawiciel studentów

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor
(-) dr hab. Robert Charmas, prof. PWSIiP    




















 

Załączniki:
  1.   Zarz_Rekt_9_12.pdf
Wytworzył:   Rektor

Dokument z dnia:2012-01-31

Opublikował: Ewa  Zawłocka

Publikacja z dnia: 2012-02-22 12:49:02

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 2747


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3