>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Kanclerza > rok 2017
Na podstawie § 18 ust. 4 Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , zgodnie z art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup tabletu – elementu mobilnego stanowiska laboratoryjnego do projektowania i programowania układów programowalnych typu FPGA na potrzeby realizacji badań w ramach pracy statutowej” w składzie:
Przewodniczący komisji – Grzegorz Rubin
Członek komisji - Leszek Laskowski
Sekretarz komisji – Edyta Michalak-Andruszkiewicz
§ 2
Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej określony został w „Regulaminie komisji przetargowej”, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 70/10 z dnia 28.12.2010 r. Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży.
§ 3
Komisja powołana jest na czas przeprowadzenia ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 27.11.2017 r.
Kanclerz
(-) mgr Andrzej Grodzki