Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Uchwały Senatu > rok 2016


Uchwała Senatu Nr 105/2016 w sprawie: przyjęcia terminów rekrutacji na studiach II stopnia kierunku Informatyka oraz zmiany załącznika do Uchwały Nr 34/2015 Senatu PWSIiP w Łomży z dn. 28.05.2015 r.

Na podstawie art. 169 ust 2 ustawy prawo o szkolnictwie wyższym uchwala się co następuje:

§ 1
Punkt 16.4 załącznika do Uchwały Nr 34/2015 Senatu PWSIiP w Łomży z dn. 28.05.2015 r.  otrzymuje brzmienie:
a)    Kadencja Instytutowych Komisji Rekrutacyjnych dla kierunków studiów rozpoczynających rok akademicki od semestru zimowego trwa od 15 maja do 31 października
b)    Kadencja Instytutowych Komisji Rekrutacyjnych dla kierunków studiów rozpoczynających rok akademicki od semestru letniego trwa od 11 stycznia do 15 marca
c)    W przypadku gdy w ramach danego Instytutu są prowadzone rekrutacje zarówno w semestrze zimowym jak i letnim, kadencja Komisji powołanej w semestrze zimowym zostaje wydłużona na rekrutację w semestrze letnim

§ 2
Punkt 18.1, zdanie 1 załącznika do Uchwały Nr 34/2015 Senatu PWSIiP w Łomży z dn. 28.05.2015 r.  otrzymuje brzmienie: „ Do postępowania kwalifikacyjnego na rok akademicki 2016/2017 mogą być dopuszczeni kandydaci, którzy zarejestrują się w Systemie Rekrutacji Elektronicznej (SRE).”

§ 3
W punkcie 20 załącznika do Uchwały Nr 34/2015 Senatu PWSIiP w Łomży z dn. 28.05.2015 r.  dodaje się  punkt III o następującym brzmieniu: „III. Terminy rekrutacji dodatkowej na studia II stopnia na kierunku Informatyka:

Termin I:

16.01.2017 r. – rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania kompletu dokumentów w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
03.02.2017 r. godz. 15:00 - upływa termin rejestracji za pośrednictwem Internetu, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia kompletu dokumentów w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
04.02.2017 r. godz. 16:00 - udostępnienie informacji o przyjęciu na studia.

Termin II:
06.02.2017 r. – rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania kompletu dokumentów w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
16.02.2017 r. godz. 15:00 - upływa termin rejestracji za pośrednictwem Internetu, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia kompletu dokumentów w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
17.02.2017 r. godz. 16:00 - udostępnienie informacji o przyjęciu na studia.”

§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwałę przyjęto w głosowaniu jawnym w stosunku głosów:

za 20
przeciw 0
wstrzymało się 0

Przewodniczący Senatu
Rektor                                                                                      
(-) dr hab. Robert Charmas, prof. PWSIiP

Załączniki:
  1.   Uchwała_Nr_105_16.pdf
Wytworzył:   Senat

Dokument z dnia:2016-12-15

Opublikował: Sandra  Chrostowska

Publikacja z dnia: 2017-01-25 14:20:56

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 846


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3