Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Kanclerza > rok 2013


Zarządzenie Kanclerza PWSIiP Nr 57/13 w spr.: przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w PWSIiP oraz powołania Komisji Inwenaryzacyjnej

Zarządzenie Nr 57/13
Kanclerza Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
z dnia 18 grudnia 2013 r.

w sprawie: przeprowadzenia  inwentaryzacji rocznej w PWSIiP w Łomży  oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej

Na podstawie § 74 ust 2 pkt.31  Regulaminu Organizacyjnego w związku z art. 4 i 26.ustawy  z dnia 29 września 1994 roku  o rachunkowości ( Dz. U. Nr 76 z 2002 r., poz. 694 z póź. zm.) i ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o  finansach publicznych zarządzam  co  następuje:

§ 1
1. Przeprowadzenie w PWSIP w Łomży w dniu 31.12.2013 r. inwentaryzacji  składników mienia PWSIP w Łomży  wymienionych w § 2, według stanu na dzień 31 grudnia 2013 roku metodą spisu z natury.
2. Na dzień 01.10 - 31.12. 2013 roku przeprowadzić inwentaryzację metodą potwierdzeń sald:
1) kont rozrachunkowych,
2) sald środków pieniężnych na rachunkach bankowych, sald kredytów i pożyczek.

§ 2
1. Komisja Inwentaryzacyjna obejmuje zakresem inwentaryzacji następujące składniki mienia PWSIP w Łomży:
1) środki pieniężne w kasie PWSIiP w Łomży i w AZSP przy PWSIP w Łomży – w drodze spisu z natury,
2) druki ścisłego zarachowania znajdujące się w Kwesturze, Dziale Spraw Studenckich, Sekcji Administracyjno-gospodarczej Akademicka 1 oraz w AZSP  przy PWSIP w Łomży – w drodze spisu z natury,
3) ewidencji przejazdów pojazdów samochodowych oraz paliwa(pełne tankowanie)– w drodze spisu z natury na dzień 31 grudnia 2013 roku,
4) stan wydawnictw w Bibliotece PWSIP w Łomży – w drodze spisu z natury i porównania ze stanem z kartoteki magazynowej, według stanu na dzień 31 grudnia 2013 roku,

§ 3
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję   w składzie:
1) Aldona Chojnowska -  Przewodnicząca
2) Irena Wiska – członek
3) Przemysław Modzelewski - członek

§ 4
Zobowiązuję Komisję  do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób  funkcyjnych ponoszących odpowiedzialność służbową za mienie podlegające sprawdzeniu ,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcjach.,
3) członków komisji biorących udział w spisie czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne wypełnienie nałożonych obowiązków i przeprowadzenie spisu zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 5
1. Zawiesza się nieobecności (np. z tytułu urlopów) wszystkich pracowników funkcyjnych ponoszących odpowiedzialność służbową za mienie podlegające sprawdzeniu, członków komisji inwentaryzacyjnej w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne.
2. Osoby funkcyjne ponoszące odpowiedzialność służbową za środki podlegające inwentaryzacji zobowiązuje do przygotowania wymienionych materiałów celem sprawnego przeprowadzenia inwentaryzacji przez powołaną komisję inwentaryzacyjną do dnia 21.12.2013 r.
3. Podczas inwentaryzacji osoby  funkcyjne ponoszące odpowiedzialność służbową za mienie podlegające sprawdzeniu zobowiązane są uczestniczyć w pracach inwentaryzacyjnych.

§ 6
1. Inwentaryzacja podlega rozliczeniu wg stanu księgowego (ewidencyjnego) na dzień 31 grudnia 2013 r.
2. Szczegółowe zasady i sposób wykonania czynności inwentaryzacyjnych określa Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej i Kwestor PWSIP w Łomży w czasie instruktażu.
3. Sporządzenie i przedłożenie protokołu przez Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej z przeprowadzonej inwentaryzacji metodą spisu z natury wraz z wnioskami co do sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych należy przedłożyć do 03 stycznia 2014 roku.
4. Protokół oraz wnioski podlegają uprzednio zaopiniowaniu (potwierdzeniu) przez Kwestora PWSIP w Łomży, a w przypadku wniosku o obciążenie pracownika opinię swoją winien wyrazić radca Prawny.
5. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 7
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się  Z-cy  Kanclerza ds. Administracyjnych.

§ 8
Zarządzenie  wchodzi  w życie  z dniem podpisania.

Kanclerz
(-) mgr Henryk Trojanowski

Wykaz osób funkcyjnych do zapoznania się i przyjęcia do wiadomości:
1. A. Wysocka
2. N. Cholewicka
3. L. Laskowski
4. I. Puciłowska
5. K. Hoffman
6. J. Prokopczuk
7. L. Rywacka
8. K. Polkowski
9. I. Wiska
10. A. Chojnowska
11. P.  Modzelewski
12. K. Piątek
13. I. Wierciszewska

 

Wytworzył:   Kanclerz

Dokument z dnia:2013-12-18

Opublikował: Ewa  Zawłocka

Publikacja z dnia: 2013-12-19 09:13:49

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 1815


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3