Zarządzenie Kanclerza nr 23/13 w spr.: przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku PWSIiP....
Zarządzenie Nr 23/13
Kanclerza Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsięiorczości w Łomży
z dnia 17 maja 2013 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku PWSIiP w Łomży w 2013 r. oraz powołania zespołów spisowych do jej przeprowadzenia
Na podstawie § 87 ust. 2 pkt 1 Statutu PWSIiP w Łomży oraz § 72 ust. 5 i § 74 ust. 2 pkt 24 Regulaminu Organizacyjnego PWSIiP w Łomży w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz zgodnie z „Zasadami gospodarowania i ochrony majątku Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości” zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji okresowej składników majątkowych PWSIiP w Łomży tj. środków trwałych, wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych, w drodze spisu z natury oraz dokonanie rozliczenia ze stanami księgowymi na dzień 31.05.2013 r.
2. Sposób przeprowadzenia inwentaryzacji rzeczowych składników majątku oraz zadania Komisji Inwentaryzacyjnej, zespołów spisowych, określają szczegółowo „Zasady gospodarowania i ochrony majątku Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości”.
3. Inwentaryzację należy przeprowadzić w okresie:
1) termin rozpoczęcia inwentaryzacji – 03 czerwca 2013 r.
2) termin zakończenia inwentaryzacji – 30 czerwca 2013 r.
3) termin rozliczenia inwentaryzacji składników majątkowych ustala się do dnia 15.07.2013 r.
4. Harmonogram prac inwentaryzacyjnych stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
5. Na podstawie inwentaryzacji zobowiązuję właściwe komórki do:
1) doprowadzenia danych wynikających z ksiąg rachunkowych do zgodności ze stanem rzeczywistym,
2) rozliczenia osób odpowiedzialnych za powierzone mienie,
3) dokonania oceny stanu i przydatności gospodarczej składników majątku.
§ 2
1. Inwentaryzację składników majątku PWSIiP w Łomży przeprowadzą zespoły spisowe pod nadzorem Komisji Inwentaryzacyjnej PWSIiP w Łomży.
2. Powołuje się zespoły spisowe w składzie:
1. Zespół Spisowy Nr 1- BUDYNEK GŁÓWNY (Akademicka 14)
1) Kierownik: GAŁCZYK Paweł
2) Członek: BOĆ-CHOJNOWSKA Bogusława
2. Zespół Spisowy Nr 2 - BUDYNEK GŁÓWNY (Akademicka 14)
1) Kierownik: MOJSKI Andrzej
2) Członek: WŁODKOWSKA Marlena
3. Zespół Spisowy Nr 3 - BUDYNEK ITŻiG (Akademicka 1)
1) Kierownik: DARDZIŃSKI Leszek
2) Członek: BIENIEK Agnieszka
4. Zespół Spisowy Nr 4- BUDYNEK ITŻiG (Akademicka 1) - laboratorium
1) Kierownik: RUTKOWSKI Jerzy
2) Członek: NOWAKOWSKA-NEROWSKA Izabela
5. Zespół Spisowy Nr 5 BUDYNEK (Wiejska )
1) Kierownik: ŚLEDZIEWSKI Artur Daniel
2) Członek: BIBIŃSKA Rita
3) Członek: GÓRSKI Jarosław
3. Członków Zespołów Spisowych czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne, rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
4. Po zakończeniu spisu z natury, zespoły spisowe przekazują dokumentację przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej, który po sprawdzeniu jej pod względem formalnym przekazuje ją Kwestorowi , celem dokonania wyceny i ustalenia różnić inwentaryzacyjnych.
§ 3
Na kontrolera spisowego powołuję Zastępcę Kanclerza ds Administracyjnych.
§ 4
Zobowiązuje się przewodniczącego Komisji inwentaryzacyjnej PWSIiP w Łomży i Kwestora PWSIiP w Łomży do przeprowadzenia szkolenia i szczegółowego instruktażu członków komisji i zespołów spisowych, a także administratorów obiektów oraz pracowników Kwestury o sposobie przeprowadzenia czynności inwentaryzacyjnych zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną.
§ 5
Administratorów obiektów i osoby administrujące środkami trwałymi, zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania pól spisowych i ewidencji zgodnie z zasadami określonymi w przepisach wewnętrznych.
§ 6
Na czas przeprowadzenia spisów z natury nie przewiduje się udzielania urlopów wypoczynkowych wszystkich pracowników odpowiedzialnych za nadzorowanie majątkiem Uczelni, członków Komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych.
§ 7
1. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący Komisji inwentaryzacyjnej.
2. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
3. Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory zatwierdzone przez kierownika jednostki) winny być ujęte w księgach rachunkowych w 2013 roku.
4. Dokumenty dotyczące rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych spisów winny być dostarczone Kwestorowi PWSIiP w Łomży w terminie do 15.07.2013 r.
§ 8
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kanclerzowi PWSIiP w Łomży.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
(-) Kanclerz
mgr Henryk Trojanowski
Wytworzył: | Kanclerz |
Dokument z dnia: | 2013-05-17 |
Opublikował: | Zawłocka Ewa |
Publikacja z dnia: | 2013-05-22 14:19:39 |
Wersja dokumentu: | 2 |
Ilość wyświetleń: | 1133 |
Pokaż wszystkie dokumenty w kategorii rok 2013