Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Kanclerza > rok 2013


Zarządzenie Kanclerza nr 22/13 w spr.: powołania stałej komisji inwentaryzacyjnej i likwidacyjnej PWSIiP w Łomży

Zarządzenie Nr 22/13
Kanclerza Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
z dnia 17 maja 2013 r.

w sprawie: powołania stałej komisji inwentaryzacyjnej i likwidacyjnej PWSIiP w Łomży

Na podstawie § 87 ust2 pkt. 1  Statutu  PWSIiP w Łomży oraz  § 72 ust. 5 i § 74 ust. 2 pkt. 24  Regulaminu Organizacyjnego  PWSIiP w Łomży w związku z  rozdziałem 3 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2009 r., nr 152, poz. 1223 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1
1. Powołuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną PWSIiP w Łomży w składzie:
1) Przewodniczący - MICHALAK Edyta
2) Z-ca Przewodniczącego - CHOJNOWSKA Aldona
3) Sekretarz - ZAWŁOCKA Ewa
4) Członek: - SKRODZKI Tomasz
2. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej będzie sprawował ogólny nadzór nad całością prac inwentaryzacyjnych oraz prowadził dokumentację działań Komisji Inwentaryzacyjnej PWSIiP w Łomży.

§ 2
1. Do zadań Komisji Inwentaryzacyjnej należy:
1) ustalenie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych,
2) przedstawianie umotywowanych wniosków dotyczących sposobu rozliczania różnic inwentaryzacyjnych,
3) dokonywanie oceny przydatności gospodarczej składników majątku, każdorazowo objętych spisem z natury;
4) przedstawianie wniosków dotyczących zagospodarowania zapasów zbędnych i nadmiernych, usuwanie nieprawidłowości w przechowywaniu zapasów oraz wszelkich innych nieprawidłowości w gospodarce składnikami majątku stwierdzonych w czasie przeprowadzania spisów.
2. Szczegółowe zadania Komisji inwentaryzacyjnej określają „Zasady gospodarowania i ochrony majątku Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży”.
3. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej, w porozumieniu z Kanclerzem PWSIiP w Łomży przygotuje Harmonogram inwentaryzacji na lata 2013-2017 r.

§ 3
1. Powołuję Stałą Komisje Likwidacyjną PWSIiP w Łomży do przeprowadzenia likwidacji zbędnych, nieprzydatnych oraz nienadających się do dalszego użytkowania środków trwałych i pozostałych środków trwałych używanych w PWSIiP w Łomży w składzie:
1) Przewodniczący - BAŁDOWSKI Artur
2) Sekretarz  - CHOLEWICKA Natalia
3) Członek - WIERCISZEWSKA Barbara Iwona
4) Członek - SKRODZKA Katarzyna
5) Przewodniczący Komisji Likwidacyjnej będzie sprawował ogólny nadzór nad całością prac związanych z likwidacją składników majątku PWSIiP w Łomży.

§ 4
1. Do zadań Komisji Likwidacyjnej PWSIiP w Łomży należy:
1) ocena zasadności wniosków jednostek organizacyjnych uczelni o zagospodarowanie zbędnych składników rzeczowych,
2) ocena stanu przydatności środków trwałych i pozostałych środków trwałych w użytkowaniu przeznaczonych do likwidacji w jednostkach organizacyjnych PWSIiP w Łomży,
3) zabezpieczenie oceny technicznej zbędnych składników,
4) przedstawienie wniosków o zagospodarowanie zbędnych składników,
5 )na podstawie decyzji Kanclerza PWSIiP w Łomży, zabezpieczenie oraz  koordynacja technicznej i organizacyjnej strony postępowania likwidacyjnego, przekazania lub sprzedaży środków trwałych, pozostałych środków trwałych, zgodnie z zasadami określonymi w „Zasadach Gospodarowania i ochrony majątku Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży”,
6) przeprowadzanie fizycznej likwidacji środków przeznaczonych do  złomowania.
2. Sposób likwidacji rzeczowych składników majątku ruchomego oraz szczegółowe zadania Komisji Likwidacyjnej określa „Zasady Gospodarowania i ochrony majątku Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży”.

§ 5
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kanclerzowi.

§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem  podpisania.

(-) Kanclerz
mgr Henryk Trojanowski








 

Załączniki:
  1.   Zarz_Kanc_22_13.pdf
Wytworzył:   Kanclerz

Dokument z dnia:2013-05-17

Opublikował: Ewa  Zawłocka

Publikacja z dnia: 2013-05-22 14:19:23

Wersja dokumentu: 2

Ilość wyświetleń: 2029


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3